Firma ABIT Łukasz Bednarz powstała na fundamencie wieloletnich doświadczeń na gruncie informatyki oraz ochrony danych osobowych. W branży informatycznej pracuję od 1998 roku, przez 7,5 roku pełniłem funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim.
Ukończyłem studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Śląskim. Za sobą mam wdrożenia RODO zarówno w placówkach medycznych, jak i w firmach produkcyjnych. Doradzam równiez firmom handlowym.
Od 1998 roku pracuję zawodowo w branży informatycznej, najpierw jako sprzedawca w sklepie komputerowym, następnie jako informatyk / kooordynator ds. komputeryzacji pomocy społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim, aż do czasu obecnego – jako Główny Specjalista ds. informatyzacji jednostek miejskich Wydziału Informatyki w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego.
Od 2018 roku z powodzeniem prowadzę działalność gospodarczą.
Mając za sobą ogrom doświadczenia zawodowego mogę Państwu zagwarantować usługi na najwyższym poziomie.
Działalność mojej firmy stanowią dwa trzony:
- Obsługa informatyczna firm i jednostek sektora publicznego. Specjalizuję się w Ośrodkach Pomocy Społecznej.
- Sprzedaż poleasingowych laptopów i komputerów.
Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego Klienta jestem w stanie w 100% dopasować swoje usługi do potrzeb.
Oprócz działalności czysto informatycznej zajmuję się również szeroko pojętą ochroną danych osobowych. Dlatego jestem w stanie wskazać optymalne rozwiązania dla newralgicznego połączenia tych dwóch dziedzin.
Firma ABIT Łukasz Bednarz świadczy usługi:
- z zakresu IT:
- sprzedaż poleasingowych laptopów i komputerów,
- doradztwo z zakresu optymalnych rozwiązań,
- nadzór i opieka nad infrastrukturą IT Klienta,
- naprawy i konserwacje, rozbudowa komputerów i laptopów,
- dobór i instalacja oprogramowania,
- z zakresu szeroko pojętej ochrony danych osobowych:
- doradztwo z zakresu ochrony danych osobowych,
- opracowanie dokumentacji ochrony danych osobowych zgodniej z RODO, m.in:
- szacowanie ryzyka,
- rejestr czynności przetwarzania danych,
- rejestr kategorii czynności wykonywanych w imieniu administratora,
- rejestr incydentów,
- polityki ochrony danych osobowych, m.in:
- polityki haseł,
- polityki kluczy,
- polityki korzystania z poczty elektronicznej,
- wzory dokumentów, m.in:
- upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
- klauzule informacyjne,
- formularze,
- pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych,
i wiele innych.
Świadczenie usług jest możliwe zarówno w formie stałej współpracy, jak i doraźnych zleceń.