Firma ABIT Łukasz Bednarz powstała na fundamencie wieloletnich doświadczeń na gruncie informatyki oraz ochrony danych osobowych. W branży informatycznej pracuję od 1998 roku, przez 7,5 roku pełniłem funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim.

Ukończyłem studia podyplomowe z zakresu ochrony danych osobowych na Uniwersytecie Śląskim. Za sobą mam wdrożenia RODO zarówno w placówkach medycznych, jak i w firmach produkcyjnych. Doradzam równiez firmom handlowym.

Od 1998 roku pracuję zawodowo w branży informatycznej, najpierw jako sprzedawca w sklepie komputerowym, następnie jako informatyk / kooordynator ds. komputeryzacji pomocy społecznej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim, aż do czasu obecnego – jako Główny Specjalista ds. informatyzacji jednostek miejskich Wydziału Informatyki w Urzędzie Miasta Wodzisławia Śląskiego.

Od 2018 roku z powodzeniem prowadzę działalność gospodarczą.

Mając za sobą ogrom doświadczenia zawodowego mogę Państwu zagwarantować usługi na najwyższym poziomie.

Działalność mojej firmy stanowią dwa trzony:

  1. Obsługa informatyczna firm i jednostek sektora publicznego. Specjalizuję się w Ośrodkach Pomocy Społecznej.
  2. Sprzedaż poleasingowych laptopów i komputerów.

Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego Klienta jestem w stanie w 100% dopasować swoje usługi do potrzeb.

Oprócz działalności czysto informatycznej zajmuję się również szeroko pojętą ochroną danych osobowych. Dlatego jestem w stanie wskazać optymalne rozwiązania dla newralgicznego połączenia tych dwóch dziedzin.

Firma ABIT Łukasz Bednarz świadczy usługi:

  • z zakresu IT:
    • sprzedaż poleasingowych laptopów i komputerów,
    • doradztwo z zakresu optymalnych rozwiązań,
    • nadzór i opieka nad infrastrukturą IT Klienta,
    • naprawy i konserwacje, rozbudowa komputerów i laptopów,
    • dobór i instalacja oprogramowania,
  • z zakresu szeroko pojętej ochrony danych osobowych:
    • doradztwo z zakresu ochrony danych osobowych,
    • opracowanie dokumentacji ochrony danych osobowych zgodniej z RODO, m.in:
      • szacowanie ryzyka,
      • rejestr czynności przetwarzania danych,
      • rejestr kategorii czynności wykonywanych w imieniu administratora,
      • rejestr incydentów,
      • polityki ochrony danych osobowych, m.in:
        • polityki haseł,
        • polityki kluczy,
        • polityki korzystania z poczty elektronicznej,
      • wzory dokumentów, m.in:
        • upoważnienia do przetwarzania danych osobowych,
        • klauzule informacyjne,
        • formularze,
    • pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych,

i wiele innych.

Świadczenie usług jest możliwe zarówno w formie stałej współpracy, jak i doraźnych zleceń.